szecsa
2005. június 19. 19:17
Sziasztok!
Az lenne a problémám, hogy vettem egy Mitac Mio 168-as Pocket Pc-t Nem tudom hogy kell beállítani ahhoz, hogy tudjak netezni és a Messengert használni. A gépen Pocket pc2003 szoftver van A pc-n pedig xp pro. A segítséget előre is köszönöm.
szecsa
breinichadam
2005. június 20. 10:32
Ha össze van kötve a géppel (kábel/bölcső/bluetooth) akkor az ActiveSync magától osztja neki a netet elvileg...
Zwiebi
szecsa
2005. június 23. 17:13
Sajnos csak elvileg
arpsoft
2005. június 23. 19:11
Engedélyezted az XP-n a megosztást?
szecsa
2005. június 24. 17:49
Bocs, de elég kezdő vagyok - mire gondoltál?
Greene
2005. június 24. 19:41
Az XP-ben engedélyezni lehet, hogy másik számítógép is használja az internet hozzáférést.
szecsa
2005. június 25. 21:25
Hol és hogyan?
Légyszíves ne idézz be előtted íródott teljes hozzászólást! Hozzászólásod ilyenkor a "Szólj hozzá" gombbal írd meg. <PF>
szecsa
2005. június 26. 11:12
Bocs hogy értetlenkedek de én úgy emlékszem hogy az már engedélyezve van. Viszont most jutott eszembe hogy a Kerio ingyenes változatát használom és ebben az átjáró módot nem lehet engedélyezni. Lehet hogy ez a baj?
Dora
2005. július 8. 6:45
Hasonló a gondom, egy Asus PPC-vel szeretnék BT-on keresztül Internetezni. Az asztali PC-n XP van SP2-vel.
Utonium
2005. július 8. 6:53
IDÉZET(szecsa @ 2005. június 26., 12:12 - vasárnap)
...a Kerio ingyenes változatát használom és ebben az átjáró módot nem lehet engedélyezni...
Már hogyne lehetne!

Hálózatbiztonság -> Speciális fülön találod ezt az opciót.
Sprite
2005. augusztus 2. 18:31
Dora
Ha a bölcsőben van a PDA akkor van net?
Milyen ActiveSync-et használsz?
Nekem is elég sok gondom volt a 3.8-al ha BT-n keresztül akartam kapcsolatot termteni.
Egyáltalán nincs kapcsolat BT-n vagy csak net nincs?
Nekem most 4.0 Active Sync van fent es azzal semmi gond.
Ebben állitolag javitották a BT komunikációt.
Ja és a BT milyen a PC-n?
Azzal semmi gond?
Dora
2005. augusztus 18. 12:00