Súgó - Keresés - Tagok - Naptár
Teljes változat: DynDNS
PC WORLD Segélyvonal > SZOFTVER > Internetes programok > Egyéb internetes programok
Benoc
Sziasztok! Lehet, hogy buta a kérdésem, de még kezdő vagyok. Regisztráltam magam a DynDNS-nél, ahogy az újságban le van írva, csak azt nem tudom, hogy tudom beállítani, hogy mit lehessen látni a gépemről a hálón. A Filezillával kell? A címnek mit kell megadni? Címnek beírtam pl: joco.dyndsn.org-t és csatlakozott is, de rögtön lecsatlakozott sad.gif Portnak mit kell?
légy szíves segítsetek!!!
Athos
Alapból nem is. Ez a jó! Gondolj bele, mi lenne ha egyből mindenki, mindent elérne a gépeden. Egyébként az újságban van erre egy jó megoldás. SSH cikk. Itt leírják, hogyan tudod távolról elérni a géped. Ez egy biztonságos megoldás. ani_wink.gif
Benoc
Kösz a választ, de én arra gondoltam, hogy egy mappa tartalma legyen fenn, nem az egész gépé, és a mappában lenne egy index.htm, és azt látná mindenki. Ezt a Filezillával lehet megcsinálni? Eggyáltalán meglehet csinálni???
aty
A Filezilla egy ftp kliens.
Neked egy webszerver kellene inkább a gépedre.
Benoc
Eltaláltad! De hogy csináljak??? question.gif Lehet eggyáltalán, mert a saját tudásomból ennyire futott sad.gif Ha lehet ilyet csinálni elmondja valaki, hogy hogy lehet? blush.gif
Athos
Lehet. Ehhez telepítened kell egy webszervert, például az Appache-t. De ennek konfigurálása nem egyszerű -- hallomásból mondom, mert még nem láttam. blush.gif
F. A. Bian
De nem is olyan veszélyes. Ajánlom a következő cikk elolvasását, én is innen tanultam. Arra azért figyelj, hogy - mivel elég régi írás - mindenből újabb változat van már. De működik! biggrin.gif
Benoc
Nem is tudom, hogyan köszönjem meg. Minden esetre köszönöm!
CDNorbi8
Az újságban volt még a GuildFTPd és a HTTP Files Server (HFS) Ajánlom őket!
Benoc
A HTTP Files Server megvan nekem. Azt is próbáltam, de nem tudom, hogy hogy lehet megcsinálni azt, hogy más is lássa az oldalt blush.gif Most az Apache-val próbálkozom smile.gif
KeLa