Megint én vagyok Most két paraméterrel van bajom: NOWRAP - elméletileg megakadályozza sortörést, de nekem semmit se csinál, ugyanúgy megtöri a sort <BANNER>...</BANNER> - elvileg nem scrollozható szöveg lesz, de nekem ugyanúgy scrollozható maradt.
Légyszi segítsetek
google
2005. július 10. 21:02
Hát ezek nem a legalkalmasabb dolgok a szövegtördelésre, mondd el, mit szeretnél pontosan, és kitalálunk valami jobb megoldást.
Machado
2005. július 10. 21:08
Az a baj, hogy én még kezdő vagyok és amiből tanulok (3 online segédlet vagy mi) mind említi ezt a két paramétert és én ugye mindent szeretnék tudni meg az elején is van a témának, de nekem egyszerűen ezek nem csinálják azt, amit kéne
google
2005. július 10. 21:10
Én például soha nem használtam egyiket sem, mégis egész jól elboldogultam nélkülük, és a jövőben sem kívánom őket alkalmazni. Szóval mit szeretnél csinálni velük?
Machado
2005. július 10. 21:14
Mint írtam semmit egyenlőre (vagy, ha igen, akkor csak a távoli jövőben ), csak kiszerettem volna próbálni, mint eddig minden ilyesmit kipróbáltam egy példán, de ez a 2 egyszerűen nem működik vagy én nem látom, hogy működnek
benkovics
2005. július 11. 0:08
Én is most tanulom, de ez nem html kód... Szerintem! Legalábbis nekünk meg sem említették! Mintha valami programban láttam volna... valami webszerkesztőben..... Nem emlékszem pontosan..... De mintha programfüggő lett volna....
Amúgy kisbetűvel próbáltad?
Machado
2005. július 11. 8:02
Nem, de akkor most kiróbálom kisbetűvel is
Amúgy így kéne működnie: <HTML> <H1 NOWRAP> Ennek nem kéne megtörnie, de megtörik és nem tudom miért </H1> </HTML>
A másik: <HTML> <H1><BANNER>Ennek nem kéne scrollozhatónak lennie, de mégis az</BANNER></H1> </HTML>
benkovics
2005. július 11. 8:30
IDÉZET(Machado @ 2005. július 11., 9:02 - hétfő)
<HTML> <H1 NOWRAP> Ennek nem kéne megtörnie, de megtörik és nem tudom miért </H1> </HTML>